You are gonna fly high!
is een vrouw met een missie. Wat haar betreft mag er een maatschappelijke verandering zijn, eentje waarbij een andere manier - meer mensgerichte manier - samenwerken en -leven en ondernemen. Met PIT & co helpt ze missiegedreven ondernemers een bedrijf uit te bouwen naar hun hart, eentje waarbij mensen, werkgeluk en impact belangrijk zijn.
In een vorig leven was Kelly directeur van een Vlaamse vzw. Ze voelde zich compleet atypisch. Want volgens Kelly is hiërarchie en het concept ‘baas’ niet meer van deze tijd. Ze gelooft in gedeeld leiderschap, co-creatie en connectie. Ook bureaucratie, teveel aan regeltjes en systemen, mogen wat haar betreft op de schop. Haar anders-zijn was ooit de reden waarom ze stress de bovenhand liet krijgen, vandaag maakt ze er haar persoonlijke missie van.
Kelly is host van 2 podcasts:
Heart Rocking Organisations (voor bazen die geen baas willen zijn)
Let's create a Heart Rocking Change (voor impact-ondernemers met straffe dromen)
staat voor open, eerlijk en direct. Niet te verwonderen dat haar bedrijf dan ook de naam ‘FRNKLY’ kreeg. FRNKLY zonder ‘A’, met de beste intenties, maar zeker niet perfect. Wel al 1.000 keer beter dan wat ze ooit was. Want ooit was ze net het tegenovergestelde.
Na jaren in loondienst te werken, kreeg ze de kans haar eigen businessidee vorm te geven, een tech-startup met de steun van een sterke investeerder. Heel die tijd paste ze zich aan, aan hem, de medewerkers, het advies van de buitenwereld, tout court, iedereen die wel iets te zeggen had. Heel die tijd onderhandelde ze, onbewust, over de richting van haar bedrijf. Tot op het moment dat ze zo ver verwijderd was van zichzelf en de startup ver weg stond van wat ze ooit ambieerde.
Dat moment was een kantelpunt. Want dit wou ze nooit meer. Nooit zou ze nog onderhandelen over haar richting. En om dit te voorkomen moest ze naar zichzelf kijken, weten wie zij was en waar zij naartoe wou. Haar missie en visie.
En het is vanuit die ervaring dat ze vandaag ondernemers krachtig op hun missie zet, zodat ze die kunnen vertalen naar hun dagelijkse werking en deze krachtig kunnen uitdragen naar hun medewerkers, klanten, investeerders, …